10 Şubat 2015 Salı

Öncelikle Para Kazanmaya Azimli Ol


Hele sen para kazanma yöntemlerini bir çıtlatmaya başla da ben eğer halen inanmaz isem vazgeçeriz olmaz mı? Aaaa işte bu olmaz. Ya başladık mı devam edip, sonuca varacağız ya da hiç başlamayacak sen gene bildiğin hayata devam edeceksin. Yani şu an karar vermen lazım ya öyle ya böyle.

Öyle olsun, seni mi kırıcam. Kabul ediyorum. Başlayalım ve bitirelim. Söz mü caymak yok! Söz... söz... O zaman benden de sana söz. Bak göreceksin ve kesinkez para kazanmaya başlayacak ve bana da çokça teşekkürlerini ileteceksin. Görürsün bak demedi deme sonra bana.

Hadi bakalım:) Beni şu an öyle bir motive ettin ve inandırdın ki eğer kafamda oluşan internetten para kazanma hayali suya düşerse gerçekten çokça üzülürüm ve de sana darılırım bunu da sana şimdiden belirteyim. Belirteyim ki durumumu anlayasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder