16 Şubat 2015 Pazartesi

İnternetten Para Kazanmak Yolunda Bizde Aynı Şeyleri Yaşadık


Yok yok yemedin! Hemen hemen hepimiz internetten para kazanmak amacıyla yola çıktığımızda aynı duyguları yaşadık. Onun için kendini tuaf ya da deli gibi hissetmen anormal değil, bilakis çoka normal. Gerçekten mi? Gerçekten... gerçekten... Neden sahte olsun ki? Hiç ben senin umutlarıda ve duygularınla alay eder miyim? Etmezsin doğru.

Para kazanmanın neresinde kalmıştık? Unuttum ya? Detaya dalınca gerçekten şaşırdım. Hadi canım unutmazsın sen. Sahiden unuttum. Tama öyleyse ben sana hatırlatayım. Onu, bunu, şunu... şöyle, böye, öyle... anlatmıştın ve en sonunda da demiştin ya hani şeyi. Neyi?

Hani webden para kazanma yolları çok güzel ve şaşırılacak bir şey değil. Sen de şaşırma ve bunu normal olarak kabul et. İnan, güven, yılma vs. vs. diye. Maşallah, maşşallah anlattıklarımı benden de iyi hatırlıyorsun bir kez daha tebrik ederim seni. Sağol, rica ederim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder