4 Şubat 2015 Çarşamba

Netten Para


Geçenlerde bir arkadaşımla sohbet ederken bana hep sanalda takıldığını ve artık bıkkınlık geldiğini söylemişti. Ben de kensinize neden internetten para kazanmakla çalışmıyorsun? diye sormuştu. O da bana mümkün olsa derhal başlarım ama nerde ben öyle şeylere inanmıyorum deyince. Ben de aaa neden inanmıyormuşsun ki?

Diye kendisine sordum ve ekledim: Hayatında bir kez olsun bunu denedinmi ki kulaktan dolma sözlerle hemen inanmam diyorsun ve kestirip atıyorsun! Ya gerçekse ya söylediğim gibi başkaları bundan para kazanmaktaysa. O zaman hiç mi pişman olmayacaksın? diye sordum.

O da şöyle dedi: Yahu allahını seversen hiç öyle şey mi olur? Bu dediğin gerçek olsaydı çevremden illaki para kazanma yollarını duyardım. Ama ben hiç böyle şey duymadım. Duymadığıma göre de demek ki yalan! dedi. Bense dur bakalım, ben sistemi sana birazcık anlatayım da ozaman eğri mi doğru mu karar verirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder