13 Şubat 2015 Cuma

Önce İnanmak Sonra Para Kazanmak


Ne demiştim ama ilk başta sana? Ne demiştin? Evet, hatırladım... hatırladım. Şu mesele ilkin inanmak sonran para kazanmak. Doğru hatırlamış mıyım? Aferin sana hafızan kuvvetli doğru doğru. Kutlarım seni. Ama daha çooook kutlayacağım bunu da bil eğer böyle gidersen.

Sağol sağol, rica ederim güzel iltifatın için. Şu an kendimi gayet iyi hissediyorum. Sen daha dur. Hele şöyle internetten para kazanmaya ve yeşillikleri almaya başla o zaman daha da daha da çok ama çok iyi olacaksın. Buna garanti ve söz verebilirim.

Sen benim en yakın ve en iyi arkadaşımsın bundan dolayı da sana yani para kazanma yönteminde inananıyorum. Sadece inanmakla kalmıyor san ki daha önceden ben bunları yapmış ve şimdi sana ben bunları söylüyormuşum gibi hissetmekteyim. Tuhaf ya! Kafayı mı yedim acaba:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder